ការ​លក់​មី​ផលិត​ក្នុង​ស្រុក​កើន​១៥%

Posted on
  • Wednesday, February 1, 2012
  • by
  • angco.co
  • in
  • Labels:

  • 120131_10
    សង្វាក់​ផលិត​កម្ម​នៃ​ការ​ផលិត​មី​នៅ​រោង​ចក្រ​ផលិត​មី​របស់​ក្រុម​ហ៊ុន ម៉ែន សារុន ​​។ រូបថត ម៉ៃ វីរៈ​
    ភ្នំពេញៈ ក្រុមហ៊ុន​ ម៉ែនសារុន​ ដែល​ជា​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​មី​ក្នុង​ស្រុក​តែ​មួយ​គត់​នៅ​កម្ពុជា​បាន​ឲ្យ​ ដឹង​ថា តម្រូវ​ការ​ក្នុង​ស្រុក​បាន​ធ្វើ​ឲ្យ​កំណើន​នៃ​ការ​លក់​របស់​ក្រុមហ៊ុន បាន​កើន​ឡើង។
    ប្រធាន​គ្រប់គ្រង​ទូទៅ​រោងចក្រ​ផលិត​មី​យើង​ បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា ការ​លក់​ផលិតផល​មី​របស់​ក្រុមហ៊ុន​នៅ​ ២០១១ ​កើន​១៥​ភាគរយ បើ​ធៀប​នឹង​ឆ្នាំ​២០១០។
    លោក លិញ ថន បាន​ប្រាប់​ភ្នំពេញ​ប៉ុស្តិ៍​កាល​ពី​ចុង​សប្តាហ៍​មុន​ថា ការ​លក់​មី​របស់​ក្រុមហ៊ុន នៅ​២០១១​បាន​ចំនួន​ប្រមាណ​១,៣៨​លាន​កេស បើ​ធៀប​នឹង​ឆ្នាំ​ ២០១០​ ដែល​លក់​បាន​ត្រឹម​តែ​១,២​លាន​កេស​ប៉ុណ្ណោះ។ លោក​បញ្ជាក់​ថា៖ «​ដោយ​សារ​តែ​ប្រជា​ពលរដ្ឋ​មាន​ការ​យល់​ដឹង​ និង​មាន​ការ​គាំទ្រ​ផលិត​ផល​របស់​ខ្មែរ»​។
    លោក​បន្ត​ថា សព្វ​ថ្ងៃ​ផលិតផល​មី​យើង​បាន​ចែក​ចាយ​នៅ​គ្រប់​ខេត្ត​ក្រុង​នៅ​ទូទាំង​ ប្រទេស​ ហើយ​កំពុង​មាន​ការ​ប្រកួត​ប្រជែង​យ៉ាង​ខ្លាំង​ក្លា​ជាមួយ​ផលិតផល​មី នាំ​ចូល​ពី​បរទេស​។
    លោក​បន្ថែម​ថា ការ​លក់​នៅ​ឆ្នាំ​នេះ​នឹង​សម្រេច​បាន​កាន់​តែ​ច្រើន​លើស​២០១១​ ព្រោះ​នៅ​ឆ្នាំ​នេះ​ក្រុម​ហ៊ុន​ត្រៀម​នាំ​ចេញ​ទៅ​ទីផ្សារ​អាមេរិក និង​អឺរ៉ុប​ផង​ដែរ។
    បច្ចុប្បន្ន​ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​មី​បី​ប្រភេទ​គឺ មី​យើង មីខ្មែរ​យើង​ និង​មីប្រាជ្ញា ​ដែល​ផលិត​សរុប​ក្នុង​មួយ​ថ្ងៃ​ប្រមាណ​៧​ពាន់​កេស។
    លោក ម៉េង ស័ក្កធារ៉ា ​អគ្គនាយក​នៃ​អគ្គនាយកដ្ឋាន​ឧស្សាហកម្ម​នៃ​ក្រសួង​ឧស្សាកម្ម​រ៉ែ និង​ថាមពល​ថ្លែង​ថា ផលិតផល​ក្នុង​ស្រុក​កាន់​តែ​មាន​គុណភាព និង​ស្តង់ដារ​សម្រាប់​ប្រកួត​ប្រជែង​ជាមួយ​ផលិត​ផល​នាំ​ចូល។
    លោក​និយាយ​ថា៖ «ឥឡូវ​នេះ​ឃើញ​ថា​យើង​កាន់​តែ​ធ្វើ​បាន​ល្អ និង​មាន​ការ​ផ្សព្វផ្សាយ​ច្រើន​ហើយ​អ្នក​យក ទៅ​ប្រើប្រាស់​គាត់​ឃើញ​ថា​មាន​គុណភាព​ល្អ ដូច្នេះ​ធ្វើ​ឲ្យ​គាត់​មាន​ទំនុក​ចិត្ត»៕ source



    0 comments:

    Please add comment to express your opinion, and share it on Twitter or Facebook. Thank you in advance.