ក្រុមហ៊ុន​ផលិត​រថយន្ត​ជប៉ុន​សម្លឹង ឃើញ​ផល​ចំណេញ​ដ៏​ធំ​សម្បើម​នៅ​អាមេ រិក​ក្រោយ​ពី​គ្រោះ​មហន្ត​រាយ​ឆ្នាំ​២០១១

Posted on
  • Friday, January 13, 2012
  • by
  • angco.co
  • in
  • Labels:

  • ក្រុមហ៊ុន TOYOTA ផលិត​រថយន្ត​ក្រុមហ៊ុនផលិ​តរថយន្តជប៉ុន កំពុង​សម្លឹងទៅ រកការលក់​ចេញដ៏ធំ​សម្បើមក្នុង​ទីផ្សារអាមេរិក​​បន្ទាប់ពីដាក់​បង្ហាញនូវ​គំរូរថយន្ត​ស៊េ​រីថ្មីក្នុងពិធី​តាំងពិព័រណ៍​រថយន្តក្នុង​ទីក្រុង​Detroit ប៉ុន្តែ​នឹង​ជួប​គូប្រជែងមក​ពីកូរ៉េខាងត្បូង និង​អាល្លឺ​ម៉ង់​ដែរ។ ក្រុមហ៊ុនហុង​ដា និងតូយ៉ូតា មើលឃើញ​​ពី​ការ​លក់ធ្លាក់​ចុះក្នុងឆ្នាំ​២០១១ បន្ទាប់ពីការ​ផ្គត់​ផ្គង់រងការ​រំខាន​ដោយសារ​គ្រោះរញ្ជួយ​ដីបង្កជា​រលកយក្ស​ស៊ូណាមីកាល​ពីខែមីនា ឆ្នាំ​២០១១ និងវិបត្តិ​នៅរោង​ចក្រ​នុយក្លេអ៊ែរ​ក្នុងប្រទេស​​ជប៉ុន។
    វាពិតជា​ពេលវេលា​ដ៏ខ្មៅងងឹតមែន​សម្រាប់ ក្រុមហ៊ុ​នតូយ៉ូតា​ដែលទីបំផុត​បានស្តារ​ឡើងវិញ ពីការធ្លាក់​ចុះកេរ្តិ៍ឈ្មោះ​ដោយការ​ប្រមូល រថយន្ត​​​ជាច្រើនដែល​មានបញ្ហា​សុវត្ថិ​ភាព។ ការ​ផ្គត់ផ្គង់ខ្វះខាត ក៏ផ្តល់ឱកាសដល់​ក្រុមហ៊ុនFord ក្រុមហ៊ុនGeneral Motors និង​ក្រុមហ៊ុន Chrysler ក្នុងការបានទទួល​អតិថិជនថ្មី បន្ទាប់ពីក្រុម​ហ៊ុនជប៉ុន​កំពុង​ជួបបញ្ហាមិន​អាច​ចូល​ប្រកួតប្រជែ​ងក្នុងទីផ្សារ​បាន។
    លោកJesse Toprak អ្នកវិភាគនៃក្រុម​ហ៊ុន​​TrueCar.com និយាយថា បញ្ហា​សម្រាប់​​ក្រុម​ហ៊ុនតូយ៉ូតា​​និងហុងដា គឺថា ចំណែក​ទីផ្សារ​​មួយ​ចំនួនរបស់​ពួកគេបាត់បង់​ និង​ប្រហែល​ជា​បាត់​បង់រហូត​ដោយសារគូ​ប្រជែងរបស់​គេល្អ​ប្រសើរ​ជាង។ អតិថិជនដែលធ្លាប់ទិញរថយន្តម៉ាក​ហុង​ដា  និងតូយ៉ូតា​បានឈប់ទិញ ហើយ​ទៅរកម៉ាក​ផ្សេង ដោយ​សាររថយន្ត​ទាំងនោះ​ល្អដូចគ្នា ឬល្អ​ជាង។
    ការខាតបង់របស់ក្រុមហ៊ុនតូយ៉ូតា​និង ហុងដា ក្នុងឆ្នាំ២០១១ បានជំរុញឲ្យហ៊ុននៅ​អាស៊ី​ធ្លាក់ចុះមកត្រឹម៤៣,៧ភាគរយ ស្របពេល​ក្រុមហ៊ុនផលិតរថយន្តនៅអាមេរិកទទូល​បាន​៤៦,៩ភាគរយ។ នេះបើតាមទិន្នន័យ​រថយន្ត​។ ជាមួយការព្យាករណ៍សរុបលើវិស័យ​ឧស្សាហកម្មនោះនឹងកើនឡើង១៣,៥លាន​គ្រឿងក្នុងឆ្នាំ២០១២ បន្ទាប់ពី​បង្ហាញពី​ការកើន​ឡើង​​១០​ភាគរយ ពីចំនួន​១២,៨លាន​គ្រឿង​ពី​ឆ្នាំមុន។ នោះវាប្រាកដជា​មានអតិថិជន​ថ្មី។ លោក Bob Carter ប្រធាន​សាខាក្រុម​​ហ៊ុន​តូយ៉ូតា នៃក្រុមអ្នក​លក់នៅ​សហរដ្ឋអាមេរិក និយាយថា យើងពិតជាខ្លាំងក្នុងទីផ្សារ។
    ក្រុមហ៊ុនតូយ៉ូតាបានចេញនូវផលិតផលថ្មី​ចំនួន១៩ ក្នុងឆ្នាំនេះ លើម៉ាកទាំង៤របស់ខ្លួន។ វា​ជាទីផ្សារប្រកួតប្រជែងមួយដោយគ្មានការ​សង្ស័យ។ វាមានផលិតផលល្អជាច្រើន​ចេញពី​ក្រុម​ហ៊ុន​ផលិតរថយន្ត។ យើងតែងតែ​បន្តនាំ​មុខ​ក្នុងលក្ខខណ្ឌ នៃសុវត្ថិភាពរថយន្ត ទំនុកចិត្ត និង​ភាព​យូរ​អង្វែង ។ អ្វីដែលអ្នកចាប់ផ្តើមមើល​ឃើញ គឺលំនាំ​នៃ​ម៉ូ​ដែល​ថ្មីដែលនឹងចេញបន្ទាប់។
    Lexus ដែលបានចេញ​ម៉ូដែល​ស៊េ​រី​ថ្មី​ចំនួន​៩ឆ្នាំ ក្នុងឆ្នាំនេះ នឹងអាចដោះស្រាយ​ដណ្តើម​បាន​មក​វិញនូវមកុដ​ប្រភេទរថយន្តប្រណីតដែល​បាន​បាត់បង់កាលពីឆ្នាំ២០១១ ទៅឲ្យក្រុមហ៊ុនផលិត​រថយន្តBMW និងMercedes ។ ផែនការ​របស់​ក្រុមហ៊ុនតូយ៉ូតា សង្ឃឹមថា ក្នុងឆ្នាំ២០១២ ខ្លួន​នឹងលក់រថយន្តបាន​ចំនួន​២៤០.០០០គ្រឿង គឺ​កើនឡើង​២១ភាគរយ។
    ចំណែកក្រុម​ហ៊ុនហុងដា ដែលទទួល​រង​ការ​​​វាយប្រហារលើ​រោងចក្រដោយ​សារទឹកជំនន់​ក្នុង​ប្រទេសថៃ ចាប់ត្រឡប់មក​រកភាពធម្មតា​វិញ​ហើយ។ ប្រធានក្រុម​ហ៊ុនហុងដា លោក Tetsuo Iwamura មា​នប្រសាសន៍ថា ឆ្នាំ២០១២ នេះ​គឺ​ជាឆ្នាំដែល យើងអាចបង្ហាញពីវិធីសាស្ត្ររបស់​ក្រុមហ៊ុនហុងដា ក្នុងការប្រកួតប្រជែងក្នុង​ទី​ផ្សារ។​ ក្រុមហ៊ុន​​ហុងដា សង្ឃឹមពីការលក់ចេញទៅ​សហរដ្ឋ​អាមេរិកកើនឡើង២៥ភាគរយ បន្ទាប់​ពីបាត់បង់ចំនួន៧,១ភាគរយក្នុងឆ្នាំ២០១១។ គោលដៅនៃការលក់គឺ ត្រូវលក់រថយន្តហុងដា ចំនួន១,២៥លានគ្រឿង និងរថយន្ត​ប្រណីត​ស៊េ​រី​Acura ចំនួន​១៨០.០០០​គ្រឿង។
    ក្រុមហ៊ុនហុងដា បានចេញ​នូវ​គំរូ​រថយន្ត​ប្រភេទAcura ចំនួន៣ស៊េរី ។ Acura ត្រូវ​បាន​គេ​ចាត់ទុកជា​រថយន្តមួយដែលទទួល​បាន​​ភាព​ជោគ​ជ័យភ្លាម ដោយសារលក់អស់​១៨០.០០០​គ្រឿងក្នុងឆ្នាំ​២០១២។ ចំណែកក្រុមហ៊ុននីស្សាន់ដែលមិនទទួលរង​ផលប៉ះពាល់ពីគ្រោះមហន្តរាយធម្មជាតិ បាន​កើន​​ឡើងនូវការលក់ចេញក្នុងសហរដ្ឋអាមេរិក​ចំនួន​១៤ភាគរយគឺរហូតល់១,០៤លានគ្រឿង​ក្នុង​​ឆ្នាំ​២០១១៕​



    0 comments:

    Please add comment to express your opinion, and share it on Twitter or Facebook. Thank you in advance.